Subject: Töölepingu seaduse ja sellega seonduvalt teiste seaduste muutmise seadus
From: Johann Vootele Mäevere - MKM <[email-masked]>
To: "RAM Info"
Cc: "Maria-Helena Rahumets"
Date: Fri, 22 Nov 2024 13:12:42 +0200

Tere!

Saatsime 19. novembril teisele kooskõlastusringile Töölepingu seaduse ja
sellega seonduvalt teiste seaduste muutmise seaduse, mis on kättesaadav
siit:
<https://eelnoud.valitsus.ee/main/mount/docList/a52aa5cf-5d6d-4622-83d3-02
4e0aeff30d>
https://eelnoud.valitsus.ee/main/mount/docList/a52aa5cf-5d6d-4622-83d3-024
e0aeff30d

Eelnõu raames tehakse muudatusi ka ATS-i, nimelt lisatakse iganädalase
puhkeajaga seonduv säte (§ 2 punkt 1) sarnaselt TLS-ile ning
normitehniline märkus viitega Euroopa Liidu direktiivile 2022/2041 (§ 2
punkt 2).

Eelnõu materjalid on lisatud ka manusesse. Ootame tagasisidet 3.
detsembriks, misjärel on eelnõuga plaanis liikuda VV-sse.

Lisanduvate küsimuste korral vastame hea meelega!

Heade soovidega

	Johann Vootele Mäevere
nõunik
Töösuhete ja töökeskkonna osakond
Majandus- ja Kommunikatsiooniministeerium
+372 5378 5158  <mailto:[email-masked]> [email-masked]
 <https://www.mkm.ee> www.mkm.ee | Suur-Ameerika 1, Tallinn